Vad gör man inte för sina vänner?

Martin har kattabstinensLugn Martin, Tuffa är givetvis ett påtänkt bloggämne. Men jag tänkte spara fyrverkerierna till den 24 mars, när jag firar 1-årsjubileum som Tuffas människa. Ett fantastiskt och ibland hjärtsnörpande hedersuppdrag. Den 24 mars kommer jag därför att berätta om vårt första år tillsammans.

Så länge bjuder jag på den här idolbilden av drottningen på sin tron. (Jag lever dock fortfarande i villfarelsen att det är min kontorsstol. Ibland.)

IMG_8426

Nr 5/100

2 responses to “Vad gör man inte för sina vänner?

  1. Oh. Fina ni. Jag har alltså varit kattlös människa i snart ett år. Jag saknar henne fortfarande och är samtidigt så glad att just du är Tuffas nya människa! Hon kunde aldrig fått det bättre. Jag kommer alltid hata allergier. Men nog var det meningen att vi båda skulle få ynnesten att få vara Tuffas? Jag tror det.

    • Jag förstår! Skulle också sakna henne. Saknar henne när jag är borta på jobb en hel dag. Tack för att du berättar att du känner trygg med att ha lämnat henne till mig. Det värmer.

Leave a Reply

